Tekst

Arbejdsmiljøkampagne 2023

Temaet for årets kampagne er "Pas på hinanden". Formålet med kampagen er at styrke dialogen mellem entrepriseledere, formænd, og de, der arbejder på vejene med de mange forskellige opgaver.
Kampagnen slår derfor et slag for de otte beskyttelsesniveauer, som skal være kendte af alle i branchen. Herudover er fokus lagt på det fælles ansvar for en god og sikker afmærkning.
Kampagnematerialet i år består af:

Ét postkort med en quiz

 

En plakat for god afmærkning (opdateret fra SIKRE RAMMER-kampagnen fra 2017)

 

En plakat med beskyttelsesniveauerne

Materialet kan bruges, som man finder det bedst i den enkelte virksomhed.
Igen i år konkurrerer deltagerne i quizzen om en pølsevogn. Det er de arbejdsmiljøansvarlige i virksomhederne, som samler postkortet med den udfyldte quiz ind. Asfaltindustrien trækker i slutningen af juni en vinder, der kan invitere hele afdelingen/regionen på pølser. Arrangementet med pølsevognen planlægges mellem den arbejdsmiljøansvarlige i den vindende virksomhed samt 3F og Asfaltindustrien.
 

 

Pas på hinanden


Følg Asfaltindustrien på Facebook:


 


 

Asfaltindustriens & 3F's Arbejdsmiljøkampagner:


Arbejdsmiljøkampagne 2022
Tema: PAS PÅ DIG SELV


Arbejdsmiljøkampagne 2021
Tema: PAS PÅ DIG SELV


Arbejdsmiljøkampagne 2020
Tema: PAS PÅ DIG SELV


Arbejdsmiljøkampagne 2018/2019
Tema: PAS PÅ MIN FAR


Arbejdsmiljøkampagne 2017
Tema: SIKRE RAMMER#II


Arbejdsmiljøkampagne 2016
Tema: SIKRE RAMMER

 



Kontaktpersoner:

Asfaltindustrien:
Trine Leth Kølby
tlk@asfaltindustrien.dk

Kamma Lund Jensen
klj@asfaltindustrien.dk
 
3F:
Anton Helland Christiansen anton.christiansen@3f.dk
 
Virksomhedskontaktpersoner:

Medlemmer